Doktorant Uniwersytetu Szczecińskiego w dziedzinie ekonomii. Od 2009 roku prowadzi własną agencję reklamową. Tworzy reklamę i narzędzia sprzedażowe dla małych i średnich firm w Polsce i zagranicą.
Realizuje zlecenia z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia rozwiązań internetowych, komunikacji marki z klientem w social media, produkcji filmowych oraz badań opinii społecznej. Od 2014 roku realizuje się również jako wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie w dziedzinach społecznych, w tym także w zakresie marketingu, e-biznesu, social mediów oraz grafiki i komunikacji wizualnej.
W 2018 roku także na salach wykładowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Od początku swojej kariery zawodowej spędził ponad 3 000 godzin szkoląc i ucząc.
Jest autorem publikacji naukowych w czasopismach Uniwersytetu Szczecińskiego oraz ZPSB w dziedzinie nowoczesnych technologii, IT w marketingu małych i średnich firm oraz udziału social mediów w promocji uczelni wyższych w Polsce i na świecie.